Untitled 1DSC 0630 1

چگونه عملگرا باشیم؟

وبینار آموزشی (رایگان)

ثبت نام وبینار

شنبه ساعت 20:00

معرفی کوتاه وبینار

شنبه ساعت 20 الی 21:30

0هفته0روز0ساعت0دقیقه0ثانیه

در وبینار چگونه عملگرا شویم به 5 راهکار می‌پردازیم تا شما به فردی عملگرا تبدیل شوید جهت ثبت‌نام فقط کافیه که فرم زیر رو پر کنی تا در این رویداد مهم ثبت‌نام بشی اونم به صورت رایگان!!

چرا نباید این وبینار از دست بدم؟

همه ما می‌خوایم به اهدافمون برسیم و شرایط فعلی خودمونو ارتقا بدیم اما در واقعیت این‌طور نمیشه!!!

ما می‌توانیم شخصیتی عملگرا داشته باشیم و از تاخیر و اهمال‌کاری فاصله بگیریم در این وبینار یاد می‌گیریم که چطور فردی عملگرا باشیم و از تنبلی و اهمال‌کاری دوری کنیم تا بتوانیم به شخصیت دلخواهمون یعنی عملگرا بودن تبدیل بشیم.

سرفصل های وبینار

سرفصل های این وبینار آموزشی به شرح زیر می باشد.

  • تاخیر و اهمال‌کاری

  • شناخت و کنترل مرکز زندگی به صورت عملی

  • الگوبرداری صحیح به صورت عملی

  • چگونه فردی تاثیرگذار باشید

DSC 0630 1

مدرس وبینار:

حامد رضایی

محقق و مدرس علوم موفقیت

نویسنده کتاب

Responsive pdtze62h2r3eoub4rxr8qlf58jzdvsyn0x8p96fb40

سوالات متداول

برای ثبت‌نام در این وبینار کافیه که نام و نام خانوادگی خودتون رو با شماره موبایلتون رو داخل فرم وارد کنید تا اطلاعات مربوط به وبینار برای شما پیامک شود.

بعد از تکمیل ثبت‌نام شما دوست عزیز، نام کاربردی و رمز عبور به همراه لینک ورود به وبینار در اختیار شما قرار داده می‌شود و توصیه می‌شود 15 دقیقه قبل از شروع وبینار حتماً آنلاین شوید.

بله شما علاوه بر گوشی هوشمند می‌توانید با استفاده از سیستم خانگی و یا لپ‌تاپ در وبینار شرکت نمایید البته توصیه ما به شما استفاده از لپ‌تاپ یا سیستم خانگی می‌باشد.

خیر نیاز به اینترنت پرسرعت نمی‌باشد چون کیفیت تصویر مطابق با سرعت اینترنت شما نمایش داده می‌شود، امّا سرعت بالا برای دیدن تصویر باکیفیت بسیار سودمند می‌باشد.